maanantai 25. kesäkuuta 2012

18 and legal

Eilen oli vihdoinki se big day; 18 vuotta tuli täytettyä. :) Ei se tietenkää ihmeemmältä tuntunu, mut sit ku oltii lähös kaverin kanssa baariin, niin siinä kyl oikeesti iski pieni jännitys. :D Olin kyl semisti pettyny ku se baarimikko pyys mun papereit eikä ees onnitellu mua. :( Enkä kyl tiiä tosiaan miks, mut tänäänki jännitti aamul hieman ku kävin hakemas ärrält tupakkaa. :D Ja älkääkä oikeesti naurako mulle siel, tunnen kyllä itseni typeräks ku oon iha jännityksis kokoaja vaik ei olis tarviskaa. XD Mut joo mä oon vähä erikoine tapaus.

Mut eilen oli oikeesti tosi kiva päivä. :) Muistatte varmaa ku aikasemmin kerroin siitä yhestä napakorusta minkä frendi lupas mulle tilata ? No, se oli tullu ja mä sain sen sitten eilen, mutta oli pieni ongelma:


Täysin väärä koru tuli. XD Kaveri sitte oli soittanu sinne ja sanonu tästä, nii ne sitte oli pahoitellu sitä iha sikana ja lupas toimittaa sen oikeen + sanoivat vielä että ton saa pitää eikä tartte maksaa tosta. :) ♥
Sitte äippä oli ostanu mulle ruusuja ja skumppaa. :)

En saanu kunnon kuvia otettua jote luovutin ja bongasin tän googlesta :D

Joo oli toi oiva skumppa iha jees, maistu kyl vähä silt lasten shamppanjalta mikä on kyl aika hirveetä, mut toi meni aikalailla mehuna.

@ Rotterdam

Olisin toki mieluusti jääny rotterdamiin enemmän ku parille, mut oli vähän kiireitä ja kelasin että huomenna mulla alkaa työt nii en viitti krapulassa mennä töihin. No, mä en kyllä tienny yhtään että monelta mulla alkaa työt, ja olin yrittäny viel viimeviikolla soitella osastonhoitajalle ja kysyy työaikoja, mut meni aina vastaajaan. Jotenka, menin sitte ysiks tänään myyrinkotiin ja menin osastonhoitajan puheille ja sit se sanoo mulle että "joo sulla alkaa tänää 13:30 ja loppuu sitte 21:00 :)" ........thnx a lot. Ei toki vituta taikka väsytä. :)) Mut oon ainaki tyytyväine mun työvuoroihin, niissä ei kuitenkaa oo mitään ongelmaa. Tässä vielä jillailen kotona joku puolisen tuntii ennenku lähen tästä myrtsiin päi. 

♥llä suffu

2 kommenttia:

  1. Suskii sulla on niin ihana blogi :o Me like <3 Ja onnee vielä täälläkki TOOSI paljon (:

    PS: http://www.wannabequeen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. mari; kiitos markka :) ja peeäs, sullaki hemmetin kiva blogi 8) ♥

    VastaaPoista