tiistai 14. elokuuta 2012

Summer 2012

Loma meni ja arki tuli. Olis kyl saanu olla lomaa viel hetken verran,mut hauskuuden pitää joskus ikäväkyllä loppuu. :< Mut on ollu tosi mahtava ja monipuolinen kesä. Kiireitteni takia en pahemmi ehtiny päivitellä kesäkuulumisia, mut näin tiivistetysti mulla oli ekat 3 viikkoa lomaa, juhannuksena täytin 18 jolloin aloitin työt seuraavana päivänä myyrinkodin vuodeosastolla, jossa olin 4 viikkoa. Töitten jälkeen oli vielä 3 viikkoa lomaa ennen koulun alkua ja tässä sitä nyt ollaan. Mulla tosiaan on nyt vähä säätöä koulun kans koska hain omniaan erikoistumis luokalle lasten ja nuorten puolelle, mutta pääsen sinne vasta ku oon tehny nykysessä koulussani, variassa, rästit loppuun. Juttelin eilen omnian opintosihteerin kanssa näistä mun opiskelu hommista nii aika mahollisesti voin alottaa siel joko nyt alku tai sitten loppu syksystä, siit viel pitää puhuu omnian opon kanssa. Mut eiköhän nää asiat järjesty sitten aikanaan. :)

Herranjestas ku mulla ois niin helvetisti kerrottavaa tästä lomasta, mut tässäs ois vähän kuvamateriaalia tästä kesästä:















Eli no, näistä päätellen oon viettäny mahdollisemman paljon aikaa kavereitten kans. Ja ollu vähä hulisemas. Ei kyl nyt löytynyt enempää kuvia mutta parista aikasemmastakin blogimerkinnästä löytyy kuvia kesän alusta. :) Yks hauskin reissu tänä kesänä oli Kiteen reissu. Kiteellä ja siellä lähellä olevassa Tohmajärvellä asuu meidän sukulaisia, joten lähdin sinne sikon ja hänen miehensä kanssa. Sinä viikonloppuna oli myös Ilosaari rock Joensuussa jossa käytiin. Ei kyllä oltu festari alueella, hengailtii ulkopuolella ja pikkuserkkumme Jukka esitteli kavereitansa meille, jotka oli tosi mukavia ja hauskoja. :D En ikinä voisi asua missään muualla paitsi pääkaupunkiseudulla, mutta aina kun lähetään Kiteelle tai Tohmajärvelle, siellä on niin mahtavaa. Ihmiset on niin rentoja ja avoimia siellä, ja Joensuun nuoriso (puhun nyt 15-16 vuotiaista) oli iha hemmetin hauskoja kännissäkin, eli ei ollu mitään semmosta teinipelleilyy siellä. Tai sitten en kiinnitäny erikoisemmin huomiota sellaseen, koska mulla oli kuitenki semi hauskaa siel, vaikka siel nyt vähä satokin. Harmittaa kyllä että en muistanu ottaa kameraa messiin toho reissuun, mut meni jo.

Nyt seuraavaksi ootan jumalattoman paljon weekend festivaleja. 8) En oo rehellisesti sanottuna käyny minkäälaisissa festareissa, että oisin siellä festari alueella. Olin viel pari kk sit han varma ettei weekendiin oo enää lippuja myynnissä, mut sit katoin yks päivä ihan oikeestaa uteliaisuuestani et oisko vielä 2pvän lippuja sinne, ja hyvä ettei mun leuka tipahtanu ku näin et lippuja viel oli. Rahaa oli, joten tottakai mä tilasin ne samantien, ja siit lähtien ku sain liput himaan, mä en muuta oo tehny ku tuijotellu tota perkeleen ihanaa lipuketta.



c ya there ! :)

♥llä suffu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti