sunnuntai 17. kesäkuuta 2012

Sun is shining ! Not.

Joo toissapäivänä oli ehkä tylsin päivä koskaan. Sillo olis pitäny lähtee korsoon pitää kivaa, mut sitte asiat meniki vähä toistepäi jote en sitte lähteny. Sit mietin kiukkusena himas et mitä helvettiä mä sit huomennaki teen, istunks vaa himas ja yritän vuodattaa jotai paskaa mun blogiin ? No, eilen aamul onneks ihana sani pelasti mut ku lähetti mulle viestin:


Mun pelastava enkeli. ♥ Ja olin iha innoissani ideasta koska en ollu tänä kesän viel kertaakaa ehtiny käymää rannal ja katoin viel ulos nii aurinko paisto kirkkaalt taivaalt. Joten sit soitin Sanille ja sovittii sit aika ja paikka et missä nähtäis.


Rantavaatteet, check. Hittoku en omista maximekkoo ja meinasinki et voisin ostaa sitten joskus, ois kiva rannalle sellane, mut eräs nimeltä mainitsematon henkilö sano et näyttäisin iha jeesukselta sellane pääl. No, ehkä se oli iha oikeessaki. :D PS. palvokaa mun orjatar kenkiä.


Oliha se sää viel iha kiva ku oltii menossa Sanin kanssa hietsuun ja oli se viel hetkenki ku päästiin sinne mutta sitten ku päästiin auringon otto asemiin, ni kävi näin:


Pilvistä ja tuulista. Todella upee rantakeli joo haistakaa paska. :D Mut oltii Sanin kans itsepäisii ja me sitte jäätii sinne siin toivos et se aurinko tulis viel takas. Kylhä se välil vilahti mut loppupeleis pysytteli vaa piilos.


Sanin sniikit peililasit, ties ketä kaikkee stalkkaili salaa. Miesten perseitä ainaki. ;>
Mut anyways, voisin vähä esitellä tätä mun hullua veljeä. Tai no, ei Sani oikeesti mikää mun veli oo, mut me ollaa tunnettu jo nii kaua ja tultu heti ensi tapaamisesta nii hyvin toimee, et ajan myötä meist on tullu sisko ja veli toisillemme. :D Sani on aivan mahtava tapaus ! Liioittelematta voin sanoo et ujoinki ihminen tulee toimeen Sanin kanssa heti, koska Sani on älyttömän sosiaalinen, karismaattinen ja tosi huumorintajunen kaveri. :) 


Täs mä murisen ja mun hiukset jammailee.


Sanin ehkä maailman söpöin kaiutin. :D ♥ Vaikka toi oli tosi pieni, nii ääntä kyllä tost lähti. Ja taustalla soiki sopivasti sexy and i know it. ;)




Sit myöhemmin Saaraki tuli käymään, mut siit ei menny sit kauaa ku mun piti lähtee ja hylkää ne kaks. :( Mut oli kyl kiva käydä hietsus, vaikka vähä pilvet vittuili. Pääasia oli kuitenki et pääs näkee Sanii ja Saaraa pitkästä aikaa. :)

♥llä suffu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti